czwartek, 16 maja 2013

Short & sweet

Jak mawia moja znajoma: życie jest zbyt krótkie na czytanie złych książek. Tytuł przemilczę, ale skoro już ją przeczytałam to znajduję dwa plusy:
1. Mój ząbkujący synek lubi ją gryźć.
2. Występuje w niej wiele cytatów, z których jeden był mi nieznany, a ujął mnie wielce: "Głównym powodem porażki i nieszczęścia jest wymienianie tego, czego najbardziej pragniesz, na to, czego pragniesz teraz". Mój osobisty obrazek poglądowy w załączeniu (coach też człowiek).
A już wkrótce więcej o nawykach i ciastkach czekoladowych. Pamiętacie eksperyment z rzodkiewkami i ciachami? Jest ciąg dalszy! W następnym odcinku...

4 komentarze:

  1. To prawda niestety. Ja TERAZ najbardziej pragnę odpoczynku i świętego spokoju. To nie sprzyja niestety działaniom twórczym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak, ciasta czekoladowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prokrastynuję niczym profesjonalista, nikt nie chce jednak za tę umiejętność zapłacić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Matbaza: bo to nie jest nisza na rynku ;)
    @ to mama: twórczy odpoczynek?
    @ Aurora: ooo tak... :)

    OdpowiedzUsuń